کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

ماجرای دانشگاه زنجان


ماجرای تعرض معاونت دانشجویی اسلام ناب پرور دانشگاه زنجان

به یک دختر دانشجوی بی‏پناه

 

دکتر حسن مددی:

معاون فاسد دانشجویی دانشگاه زنجان و

یکی از سرمداران برخورد با دانشجویان دگراندیش و بانی پرونده‏‏سازی‏های انضباطی

 این اولین بار نیست که مسوولین اسلام ناب پرور و حجاب‏پرور حکومت مردم‏ستیز آخوندی، اقدام به چنین اقدامات کثیفی می‏نمایند. سال گذشته نیز شاهد تجاوز و قتل دکتر زهرا بنی عامری بودیم که به جرم قدم زدن با نامزدش در پارک! توسط مزدوران امر به معروف همدان دستگیر و پس از دو روز بازداشت غیرقانونی، پس از تعرض، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و سپس به دار آویخته شد و البته اعلام گردید که خودکشی نموده است! ماجرای دانشگاه زنجان را که بانی آن، معاونت دانشجویی این دانشگاه و از حامیان، عاشقان و منتصبین وابستهء دولت خائن و بی‏کفایت نهم بوده است، در ادامه بخوانید . . .

در پی اغتشاشات ایجاد شده در دانشگاه زنجان به علت فاش شدن مقاصد غیر انسانی معاونت دانشجویی این دانشگاه، خبر دریافتی حاکیست که امروز رئیس دانشگاه زنجان، توسط دانشجویان خشمگین مضروب شده و دانشجویان طی شب گذشته اقدام به شکستن شیشه‏های دانشگاه کرده‏اند. دانشجویان همچنین از کارمندان دانشگاه خواسته‏اند محل کار خود را ترک کنند و احتمال این که خسارت وارده به دانشگاه طی ساعات آینده گسترش یابد، بالاست. تمامی امتحانات لغو و دانشگاه عملن تعطیل شده است. در عین حال یک منبع خبری دیگر اعلام کرد که انتشار این خبر با توجه به سوابق دکتر مددی، همه را متحیر کرده است. خبر دیگری حاکیست فیلم تهیه شده توسط دانشجویان از طریق بلوتوث در حال انتشار می‏باشد.

 

گفتنی است دانشگاه زنجان به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزش عالی استان زنجان در کیلومتر شش جاده زنجان به تبریز واقع شده است و انجمن اسلامی این دانشگاه که چند روز قبل به طور غیرمنتظره‏ای لغو مجوز شد، فعالترین تشکل مستقل دانشجویی استان می‏باشد. مجوز این انجمن پس از دعوت به سخنرانی از وزیر کشور دولت اصلاحات، آقای موسوی لاری، لغو شده است!

 

دانشجویان دانشگاه زنجان نقشه معاونت دانشجویی این دانشگاه برای تجاوز به یکی از دختران دانشجو را فاش ساختند. دکتر حسن مددی که از اساتید گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان و معاون دانشجویی دانشگاه زنجان می‏باشد، قصد داشت با تهدید یکی از دانشجویان دختر وی را مجبور به ارتباط نامشروع نماید. پس از آنکه یکی از دانشجویان دختر دانشگاه زنجان به کمیته انضباطی احضار شده بود، دکتر مددی این دختر دانشجو را تحت فشار قرار داده بود تا به خواسته‏های بی‏شرمانهء وی تن دهد. مددی تنها راه این دختر دانشجو برای جلوگیری از اخراج شدن از دانشگاه را پذیرش خواسته‏های شوم وی دانسته بود. پس از ادامه تهدیدهای معاونت دانشجویی، دانشجویان دانشگاه تصمیم گرفتند نقشه شوم دکتر مددی را فاش سازند.

 

ساعت هفت بعد از ظهر روز گذشته این دانشجوی دختر در حالیکه یک ضبط صوت نیز با خود به همراه داشت، با معاون دانشجویی در دفتر وی قرار گذاشت و هنگامیکه معاون دانشگاه برای انجام این عمل ننگ‏آور در حال درآوردن پیراهنش بود دانشجویان به دفتر وی یورش برده و ضمن جلوگیری از این عمل شرم‏آور، از این اقدام فیلمبردای نمودند و پس از آن اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی نمودند.

 

به دنبال افشای این مساله و تهدیدات معاون دانشجویی دانشگاه زنجان، بیش از ۳۰۰۰ نفر از دانشجویان شب گذشته تجمع کرده و خواستار استعفای دکتر مددی معاونت دانشجویی، و دکتر نداف، رئیس دانشگاه زنجان شدند. در این تجمع که تا پاسی از شب نیز ادادمه داشت دانشجویان دختر و پسر دانشگاه زنجان به محض حاضر شدن ریاست دانشگاه در جمع دانشجویان یکصدا استعفای کادر ریاست دانشگاه را خواستار شدند. عده‏ای زیادی از دانشجویان دانشگاه زنجان شب را در سالن ورزش دانشگاه سپری کردند تا صبح با اضافه شدن باقی دانشجویان به جمع متحصنین، تحصن تا رسیدن به خواسته‏های دانشجویان که توسط شورای متحصنین اعلام خواهد شد ادامه پیدا کند. همچنین امتحانات یکشنبه 26 و دوشنبه 27 خرداد دانشگاه زنجان لغو شد.

 

نکتهء قابل توجه این است که دکتر مددی کسی است که چند روز پیش به عنوان دبیر هیات نظارت دانشگاه، حکم انحلال انجمن اسلامی دانشگاه زنجان را امضا کرد. یکی از دانشجویان زنجان در همین زمینه به خبرنامه امیرکبیر گفت: «مددی در حالی که هنوز جوهر امضای حکم انحلال انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خشک نشده به خیال این که در دانشگاه هیچ صدای معترض و مخالفی باقی نمانده، قصد داشت یک دختر بی‏پناه را مورد اذیت و آزار قرار دهد.» مددی پیش از این نیز از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ ریاست دانشکده ادبیات دانشگاه زنجان را بر عهده داشته است.

 

لازم به ذکر است این هتک حرمت در دانشگاه زنجان در حالی اتفاق می افتد که مشابه همین اتفاق در اردیبهشت ماه در دانشگاه سهند اتفاق افتاد و نسبت به دانشجویان دختر دانشگاه سهند، توسط مسئولین حراست هتک حرمت هایی انجام گرفت. سال گذشته نیز تجاوز مسئول حراست دانشگاه کرمانشاه نسبت به یک دختر دانشجو اعتراضات دانشجویان این دانشگاه و تشکل‏های دانشجویی را در پی داشت.

 

همچنین اخبار رسیده از همدان از وضعیت وخیم چند تن از افراد مسموم شده حکایت دارد. در پی این حوادث دفتر تحکیم وحدت با صدور اطلاعیه ضمن برشمردن حوادث مشابه در دانشگاههای کشور اعلام نمود: «از آنجایی که وزیر علوم با تکیه بر پاسخگو بودن نسبت به اعمال مسئولین دانشگاهها، اقدام به انتصابی نمودن روئسای دانشگاهها و معاونین آنها کرده است، بر این اساس اکنون باید پاسخگوی این اعمال ننگین باشد که تنها در دولت نهم شاهد آن هستیم و باید ضمن معذرت خواهی از جامعه دانشگاهی هر چه سریعتر استعفا دهد.» بیانیه روابط عممومی تحکیم را در ادامه بخوانید.

 

اطلاعیه روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت پیرامون

با بروز حوادث دانشگاه همدان و تعرض به یک دختر دانشجو در دانشگاه زنجان توسط معاون دانشجویی وزیر علوم باید عذرخواهی کرده و استعفا کند. در حالی که هر روز اخبار متعددی از محرومیت از تحصیل دانشجویان منتقد و عدم ارائه کارنامه به آنها برای تحصیل در مقاطع بالاتر انتشار می‏یابد و همچنین تشکلهای مستقل تعلیق یا منحل می‏شوند از سوی دیگر کمبود امکانات رفاهی، سوء مدیریت شدید مدیران منتصب دولت نهم و در نهایت سقوط اخلاقی برخی از حامیان دولت من‏جمله برخی از مسئولین دانشگاهها، هر روز فاجعه می‏آفریند و البته در این میان ذکر بیکاری، گرانی، فساد اداری و سوء مدیریت گسترده در سراسر کشور در سایه حکومت مهروزان نهم خود تکرار مکررات است. هنوز چند روز از تحصن موفقیت آمیز دانشجویان دانشگاه تربیت معلم به دلیل مشکلات صنفی نگذشته است که اخبار نگران کننده‏ای از مسمومیت گسترده دانشجویان دانشگاه همدان به دلیل ضعف شدید مدیریت مسئولان به گوش می‏رسد و در نهایت اخبار نگران کننده‏ای از تعرض به یک دانشجوی دختر توسط معاون دانشجویی دانشگاه زنجان همگان را در تاثری عمیق فرو می‏برد. پیشنهاد بی‏شرمانه برقراری ارتباط نامشروع و اقدام به این عمل -هرچندکه با دخالت دانشجویان متعهد ناکام ماند- از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه زنجان که سابقه عضویت در نهادهای شبه نظامی را نیز دارد در حالی روی داد که سه روز پیش همان معاون دانشجویی دستور انحلال انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان را صادر نموده بود و پس از این دستور وی که به گمان خویش از دست منتقدان خلاص شده است، دختری دانشجو که در کمیته انضباطی دارای پرونده بوده است را تحت فشار می‏گذارد که با وی رابطه نامشروع برقرار نماید و این درحالی است که این فرد در سال اخیر دختران دانشجوی بسیاری را به دلیل پوشش نامناسب به کمیته انضباطی فراخوانده است!!

 

این اتفاق در حالی روی می دهد که چندی پیش در دانشگاه کرمانشاه مامور حراست با استفاده از حربه کمیته انضباطی به دختری تعرض نمود و در دانشگاه سهند تبریز نیز اخباری دراین زمینه انتشار یافت. هر چند این تنها مدیران دولت نهم در دانشگاهها نیستند که چنین اعمال ننگ آوری را مرتکب می شوند بلکه چند نماینده حامی دولت نهم نیز به دلیل فساد اخلاقی بازداشت شده‏اند و اخباری مبنی بر فساد مالی سران این گروه در روزهای اخیر منتشر شده است. مجموعه حوادث رخ داده در دانشگاهها من‏جمله کمبود گسترده امکانات رفاهی و مسمومیت گسترده غذایی در چند دانشگاه کشور و در نهایت هتک حرمت دختران دانشجو توسط مسئولین دانشگاهی که از ابتدای دولت نهم شاهد آن بوده‏ایم به خوبی ضعف مدیریتی و اخلاقی دولتمردان نهم را آشکار می‏سازد و نشان می‏دهد؛ انگیزه حذف منتقدان در جامعه و به خصوص دانشگاه جهت سرپوش نهادن بر چنین سوء مدیریتها و اقدامات شرم‏آوری است که برخورد با احزاب و رسانه‏های منتقد در سطح جامعه و به تبع آن فساد اخلاقی و مالی گسترده حامیان دولت و همچین انحلال انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان و بروز چنین حادثه‏ای خود گواه این مدعی است. در پایان دفتر تحکیم وحدت ضمن ابراز تاسف از حوادث رخ داده در دانشگاه همدان و زنجان اعلام می‏دارد بی‏شک وقوع چنین حوادثی در سطح جامعه و دانشگاه در فاصله‏ای کوتاه، آنهم به وسیله حامیان دولت نهم، نتیجهء تلاش برای حذف منتقدان و خیال آسوده مجرمان و منحرفان اخلاقی برای انجام چنین اعمالی است. همچنین از آنجا که وزیر علوم با تکیه بر پاسخگو بودن نسبت به اعمال مسئولین دانشگاهها اقدام به انتصابی نمودن روئسای دانشگاهها و معاونین آنها کرده است بر این اساس اکنون باید پاسخگوی این اعمال ننگین باشد که تنها در دولت نهم شاهد آن هستیم و باید ضمن معذرت خواهی از جامعه دانشگاهی هر چه سریعتر استعفا دهد.

 

 

 

کی بود کی بود؟ من نبودم!

در حالی که فضای دانشگاه زنجان بسیار ملتهب بوده و بنابر برخی گزارشها دانشجویان با تجمع در نقاط مختلف دانشگاه از کارمندان و مسوولین دانشگاه خواسته اند که دانشگاه را تا مشخص شدن نتیجه درخواستهای دانشجویان مبنی بر برکناری رییس دانشگاه و معاون وی ترک کنند، معاون دانشگاه زنجان که عصر روز گذشته تلاش ناکام وی برای تعرض به یک دختر دانشجو، توسط دانشجویان غیور افشا شده و خود وی نیز به وسیله دانشجویان به حراست دانشگاه تحویل شده بود، در گفتگو با خبرگزاری برنا موارد مطرح شده را تکذیب کرده است. وی در پاسخ به خبرنگار برنا ضمن تکذیب دلیل تحصن دانشجویان، با تایید خبر لغو امتحانات و تعطیلی دانشگاه، از این خبرنگار خواسته است که با روابط عمومی دانشگاه صحبت کند!

 

این در حالی است که به دنبال انتشار گسترده خبر تلاش این فرد برای تعرض به یک دختر دانشجو و انتشار وسیع فیلم آن بر شبکه اینترنت بسیاری بر این گمان بوده‏اند که وی به دلیل مقاصد بی‏شرمانه‏اش بازداشت شده در حالی که تاکنون چنین نشده است. موضوع پایان‏نامه فوق‏لیسانس و دکترای دکتر مددی که قصد هتک حرمت دانشجوی دانشگاه زنجان را داشت، پیرامون موضوع «معراج پیامبر اسلام» بوده است. جالبتر آنکه این فرد در دانشگاه زنجان و در دانشکده زبان و ادبیات انسانی، درس «قرآن و حدیث» را ارانه می‏کند.

 

آقای رئیس دانشگاه زنجان، رئیس سابق دانشگاه زنجان که منتخب وزیر علوم دوره آقای خاتمی بود، فساد اخلاقی نداشت، فساد مالی نداشت؛ اما شما که دم از مهرورزی و نیک سرشتی می‏زنید، برای این عملکرد غیرفرهنگی و بی‏شرمانهء معاون فرهنگی!!! تان چه توضیحی دارید؟

 

دفاع سپاه پاسداران و روزنامه کیهان از معاون فاسد دانشگاه زنجان

«گروههای ضد انقلاب خارج از کشور در روزهای اخیر به زمینه سازی برای تحریک دانشجویان در مجامع دانشگاهی روی آورده‏اند.» ! بولتن «تحلیل روز» که از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر می‏شود، ضمن حمایت از معاون دانشجویی دانشگاه زنجان که گفته می‏شود قصد تجاوز به یک دختر دانشجو را داشت، ادعا کرد: «افراطیون دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه زنجان با ادعای ارتباط غیر اخلاقی یکی از معاونین دانشگاه با دختری دانشجو، فضای آنجا را متشنج کرده و در حال گسترش به سایر دانشگاهها هستند.» هر چند در طول جنگ ویرانگر 8 ساله، سپاه پاسداران درگیر جنگ با عراق شد و وظیفه‏اش دفاع از مرزهای ایران‏زمین بود، اما اکنون این نهاد نظامی، بر خلاف تمامی نهادهای نظامی جهان که در خالت در امور سیاسی به کل منع شده‏اند، در تمام شوونات سیاسی، اقتصادی و نظامی ایران دخالت می‎‏کند و با وقاحت هرچه تمام، رسوایی اخلاقی یکی از مزدوران خویش را انکار می‏‎نماید و انگشت اتهام را به سمت دانشجویان بی‏پناه می‏‎گیرد.

 

گزارشهای رسیده از دانشگاه زنجان حاکی است که اعتراض دانشجویان معترض به اقدام معاون دانشجویی این دانشگاه برای تجاوز به یک دختر دانشجو روز سه‏شنبه نیز ادامه یافت. از سوی دیگر در حالی که علیرضا نداف، رییس دانشگاه زنجان از تعلیق دکتر مددی، معاون دانشجویی این دانشگاه خبر داده است، رسانه‏های وابسته به دولت و همچنین بولتن داخلی سپاه پاسداران طی ساعتهای گذشته به طور هماهنگ، دانشجویان معترض دانشگاه زنجان را متهم به «گستردن دام اخلاقی بر سر راه معاون» این دانشگاه کردند!

 

علیرضا جمشیدی، سخنگوی قوه قضاییه نیز روز سه شنبه در رابطه با بررسی این قوه در مورد مسئله دانشگاه زنجان، اعلام کرد: «روز گذشته (دوشنبه) تحقیقات مقدماتی از متهم به عمل آمده و اکنون نیز در حال انجام است.» وی همچنین گفت: «تحقیقات از دکتر حسن مددی معاون دانشگاه زنجان و هم دو متهم دیگر پرونده، در حال انجام است.» آقای جمشیدی به نام و سمت دو متهم دیگر اشاره نکرد. سخنگوی قوه قضاییه افزود: «این افراد بازداشت نشده‏اند اما قطعن قراری برای آنها صادر شده تا تحقیقات از آنها به عمل آید.»

 

تعلیق معاون دانشجویی

شب سه‏شنبه نمایندگان دانشجویان متحصن در دانشگاه زنجان در جلسه‏ای به مدت هفت ساعت با نمایندگان مدیریت این دانشگاه شرکت کردند اما تاکنون نتایج این جلسه اعلام نشده است. دانشجویان معترض اعلام کرده‏اند که تحصن در دانشگاه زنجان با حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر در امنیت و آرامش کامل ادامه دارد. گزارشهای دریافتی از زنجان حاکی است در ساعتهای گذشته بر حجم ماموران نیروی انتظامی و ماموران امنیتی در جاده منتهی و اطراف دانشگاه زنجان افزوده شده است. در همین حال رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به تعلیق «مسئول متخلف دانشگاه» که قصد تعرض به یک دانشجوی دختر را داشت، گفت: «در این باره جلسه هیات بدوی بررسی تخلفات اعضای هیات علمی در دانشگاه تشکیل شده است.» علیرضا نداف در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنای واحد زنجان، افزود: «مسئول مربوطه تا زمان بررسی پرونده تعلیق شده است.»  وی با ابراز تاسف از این حادثه گفت: «در این زمینه از دانشجویان خواسته‏ایم که مدارک لازم و مربوطه را ارائه دهند زیرا این مسئله نیازمند رسیدگی بیشتر است.» در همین حال، مدیر روابط عمومی وزارت علوم دانشجویان متحصن در دانشگاه زنجان را به تشنج‏آفرینی در دانشگاهها متهم کرد و گفت: «برخی از افرادی که از برگزاری امتحانات جلوگیری می‏کنند، به دنبال تشنج‏آفرینی در دانشگاهها هستند که با آنها برخورد قانونی لازم و شدید صورت خواهد گرفت.»

 

ورود نشریه سپاه به اعتراض دانشجویی

سپاه پاسداران نظام شیطان و متجاوزان به حقوق مردم

از سوی دیگر همزمان با انتشار اخبار مشابهی در رسانه‏های نزدیک به دولت علیه دانشجویان متحصن دانشگاه زنجان، سپاه پاسداران نیز روز سه‏شنبه در بولتن داخلی خود ادعا کرد که «گروههای ضد انقلاب خارج از کشور در روزهای اخیر به زمینه سازی برای تحریک دانشجویان در مجامع دانشگاهی روی آورده‏اند.» بولتن «تحلیل روز» که از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر می‏شود، ضمن حمایت از معاون دانشجویی دانشگاه زنجان که گفته می‏شود قصد تجاوز به یک دختر دانشجو را داشت، ادعا کرد: « افراطیون دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه زنجان با ادعای ارتباط غیر اخلاقی یکی از معاونین دانشگاه با دختری دانشجو، فضای آنجا را متشنج کرده و در حال گسترش به سایر دانشگاه ها هستند.»

 

نشریه داخلی سپاه پاسداران همچنین دانشجویان را متهم کرد که در همکاری با آنچه این بولتن، «برخی از جریانهای افراطی وابسته به دوم خرداد» نامید با ایجاد «حرکتهای مشکوکی در دانشگاهها، خواسته‏های آنان را محقق می‏کنند.» نشریه روزانه سپاه پاسداران همچنین نوشته است: «رسانه‏ها و گروههای سیاسی که در سالهای گذشته در استفاده از پتانسیل دانشجویان برای اجرای خواسته‏های خود ناتوان بودند اکنون با استفاده از اهرم‏های مسائل صنفی دانشجویی و یا ایجاد تله‏های اخلاقی به دنبال به آشوب کشیدن فضای دانشگاهها هستند.» !

 

حمله رسانه‏های دولت به دانشجویان

رسانه‏های حامی دولت که طی چهار روز گذشته از انتشار هر گونه خبری در خصوص تحصن دانشگاه زنجان و «رسوایی شدید اخلاقی» معاون این دانشگاه خوداری کرده‏اند، در ساعتهای گذشته، فعالان دانشجویی دانشگاه زنجان را به استفاده از «تله اخلاقی» متهم کردند. این اتهام ابتدا از سوی خبرگزاری فارس انتشار یافت، اما روزنامه‏های دولتی ایران و روزنامه تندروی کیهان نیز در شماره روز سه‏شنبه خود چنین ادعایی احمقانه‏ای را مطرح کردند.

 

روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت به نقل از «یک مقام آگاه» ضمن توصیف معاون دانشجویی دانشگاه زنجان به عنوان«فرد خاطی» و تاکید بر لزوم برخورد با وی، ادعا کرد که تحصن دانشجویان دانشگاه زنجان بخشی از «پروژه نا آرامی‏ها با مسائل صنفی و سپس گره زدن آنها با مسائل سیاسی» است.

 

روزنامه کیهان، «انحطاط اخلاقی» معاون دانشجویی، فرهنگی و رئیس کمیته انضباطی دانشگاه زنجان را تائید کرد، اما نوشت: «سرمایه‏گذاری دشمن برای انحطاط اخلاقی یکی از معاونان دانشگاه زنجان، زمینه آشوب را در این دانشگاه ایجاد کرد.» این روزنامه همچنین نوشت: فعالان دانشجویی «در سناریویی از پیش طراحی شده و با اطلاع از نقاط ضعف اخلاقی معاون دانشجویی این دانشگاه، وی را در تله جنسی یکی از دختران دانشجو گرفتار آورده و زمینه ایجاد آشوب سازماندهی شده در دانشگاه را فراهم آوردند.» روزنامه وابسته به گروه فشار کیهان با اشاره به اعتراض گسترده دانشجویان نوشته که درخواست برکناری «مسئول متخلف که از جایگاه مدیریتی خود در دانشگاه برای مقاصد نفسانی خود سوء استفاده می‏کرد» از سوی وزارت علوم با استقبال مواجه شده، و پرونده وی برای بررسی به مراجع ذی‏صلاح ارجاع شده است. این روزنامه با اشاره به اینکه دانشجویان همچنان به تجمع خود ادامه می‏دهند، نوشت: «تفکیک دو موضوع یاد شده در بررسی تشنج دانشگاه زنجان ضروری است، اول برخورد قاطع و بدون کمترین ملاحظه با اقدام غیر اخلاقی معاون برکنار- یا تعلیق- شده که خواسته به حق دانشجویان معترض بوده است و دوم برخورد قانونی با معدود کسانی که قصد سوء استفاده و موج سواری از حرکت به حق دانشجویان دارند.»

 

این در حالی است که شورای متحصنین دانشگاه زنجان در اعتراض به اقدام معاون دانشجویی دانشگاه زنجان، خواستار اخراج وی، استعفای رئیس و کادر مدیریت دانشگاه زنجان، و عذرخواهی و استعفای محمد مهدی زاهدی، وزیر بی‏کفایت علوم برای هتک حرمت دانشجویان در دانشگاه شده است.

 

فیلم مورد نظر را ببینید

نظرات 6 + ارسال نظر
کورورش سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:29 ب.ظ

خوبه که افرادی مثل شما وجود دارند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و به همه توهین بکنند .. موفق باشید

آزادی پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:25 ق.ظ

وقتی هیات موسس ان دانشگاه وطن فروشای دزدی مثل مهدی هاشمی باشن و این دانشگاه صرفا ابزار تامین مالی حذب کارگزاران از این بیشتر نمیشه انتظار داشت!
حتی گند کاریای خودتونم میخواید بندازید گردن رژیم خیلی جالبه...

موسی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:36 ب.ظ

خاک بر سرت خائن.
ادعای آزادی بیانتون گوش فلک رو کر کرده و لایه ازن رو سوراخ!!!
اون وقت واسه منعکس کردن کثافت کاری یه بی شرف مثل خودت، به همه کس و همه چیز توهین می کنی

طاها جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:51 ب.ظ

درودبر شما
مرگ بر جمهوری اسلامی

علی سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 06:26 ب.ظ

با سلام بنده از دانشجویان استاد مددی بودم در سال های 1372 تا 1375 در دانشگاه زنجان . استاد مددی را کاملا می شناسم . حتم دارم که این کار توطئه ای بوده بر علیه استاد . هر آدم عاقلی به راحتی از فیلمی که گرفته شده می فهمد این قضیه ساختگی است به دلایلی که من نمی دانم . به این طریق دامی برای استاد گذاشته اند تا آبروی ایشان را ببرند . با این روش سال هایی که من در دانشگاه درس می خواندم می خواستند به دکتر درگاهی هم توهین کنند ولی دکتر درگاهی خیلی زیرکتر از آن بود که به دام این آدم های از خدا بی خبر بیفتد . به دختر هایی که به اتاقش می رفتند اجازه نمی داد به میزش نزدیک شوند دو تا صندلی نزدیک در ورودی گذاشته بود که باید روی آن می نشستند و از فاصله ی سه چهار متری با او حرف می زدند.

س.ر شنبه 28 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:41 ق.ظ

کافر همه را به کیش خود پندارد
شب دراز است وقلندر بیدار
خدا می دونه واقعیت و حقیقت چیه خدایا بی حیا ها وبی شرف ها رو فاش کن بهر حال آخر هر آدمی مرگه اینهایی که افترا وتهمت می زنند نه از مرگ می ترسند نه از خدا. از مرگ نترسید نشون از نادانیه و از خدا نترسید نشون از بی ادبیه
حضرت علی علیه السلام می فرمایند هر چیزی محتاج عقل است وعقل محتاج ادب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد