کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

خودکشی پس از قتل همسر

گروه حوادث؛ مردی که همسرش را در انظار عمومی با شلیک سه گلوله به قتل رسانده بود، هنگام فرار به زندگی اش پایان داد.

به گزارش خبرنگار ما این مرد 30ساله که حمید نام داشت و کارگر پمپ بنزین بود ابتدا قصد داشت با همسرش آشتی کند اما مشاجره بین او و مادرزنش این جنایت خونین را رقم زد. صبح دیروز حمید به مقابل خانه مادرزنش در کرمانشاه رفت تا پس از مذاکره همسرش به نام طاهره را راضی کند به منزل بازگردد. اما تلاش های این مرد بی حاصل ماند و گفت وگوی او با مادرزنش به درگیری لفظی کشیده شد. در این هنگام حمید که عصبانی شده بود کنترل خودش را از دست داد و سلاحش را به سوی مادرزنش گرفت و یک گلوله به وی شلیک کرد. در این هنگام طاهره که به شدت ترسیده بود دوان دوان از خانه بیرون آمد و برای اینکه شوهرش نتواند به سوی او نیز شلیک کند، خودش را به داخل یک فروشگاه مواد غذایی که در همان محل قرار داشت رساند. ....

ادامه مطلب

حمید نیز به تعقیب همسرش پرداخت و به محض اینکه وارد فروشگاه شد به سوی همسرش تیراندازی کرد و او را با سه گلوله به قتل رساند. در حالی که صدای تیراندازی و جیغ و فریاد ناظران این جنایت در منطقه طنین انداخته بود ماموران گشت نیروی انتظامی از راه رسیدند و سعی کردند مرد مسلح را متوقف و وی را دستگیر کنند. حمید که همچنان خشمگین بود به محض مشاهده پلیس از مغازه خارج شد و به سمت منزل مادرزنش رفت و در را به روی ماموران بست. در همان لحظات که اکیپ گشت تلاش می کرد وارد خانه شود یا متهم به قتل را وادار به تسلیم کند، ناگهان صدای گلوله یی دیگر برخاست و ماموران پس از ورود به خانه مادرزن حمید مشاهده کردند مرد مسلح با شلیک یک گلوله به سرش خودکشی کرده است. در ادامه پیکر غرق در خون مادر طاهره که از ناحیه سینه تیر خورده بود به بیمارستان منتقل شد و وی به سرعت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این زن که نمی توانست به خوبی صحبت کند، در اظهاراتی کوتاه علت جنایت را شرح داد و گفت؛ طاهره و شوهرش به شدت با هم اختلاف داشتند. حمید مرتب دخترم را کتک می زد و زندگی را به کام او تلخ کرده بود. به همین دلیل سه ماه قبل طاهره به حالت قهر خانه شوهرش را ترک کرد و به منزل من آمد. او قصد داشت از حمید جدا شود اما داماد راضی به طلاق نبود و در این مدت سعی می کرد طاهره را به منزل بازگرداند.

از آنجا که من می دانستم حمید چه بلایی سر دخترم می آورد از طاهره حمایت می کردم تا اینکه امروز روز حادثه حمید دوباره به مقابل خانه ما آمد و این بار با تهدید تلاش کرد مرا مرعوب و وادار کند دخترم را به منزل او بازگردانم. دامادم وقتی با مخالفت من روبه رو شد سلاحش را بیرون کشید و پس از آن دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. بنا بر این گزارش تحقیقات برای پی بردن به زوایای دیگر این جنایت همچنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد