کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

ترانه مادری

رضایت مخاطبان از ترانه مادری‌
جام جم آنلاین: یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه تلویزیونی ترانه مادری گفت: بازخورد مخاطبان حکایت از رضایت آنها دارد. مهران مهام که همراه ایرج محمدی تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی ترانه‌مادری را برعهده دارد، با بیان این مطلب گفت: تا به ‌حال، تصویربرداری حدود 22 قسمت از سریال به پایان رسیده و تصویربرداری سایر قسمت‌ها ادامه دارد.

وی درباره استقبال مخاطبان از این سریال که هر شب ساعت 23 از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود گفت: تا به حال، کار آن‌طور که مدنظر ما بوده، از آب درآمده و بازخورد مخاطبان حکایت از رضایت آنها دارد.
مهام که تهیه‌کنندگی سریال نرگس را نیز در کارنامه خود دارد، درباره تغییر محتوا و داستان سریال در ادامه مرحله ساخت، گفت: ممکن است در طول ساخت، بخش‌هایی که خواسته مردم است تغییر داده شود یا بخش‌های مربوط به جوانان یا بار دراماتیک کار تقویت شود، اما انتهای داستان و چارچوب کلی آن تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: ما با تیمی متشکل از کارشناسان طرح و برنامه مشورت کرده‌ایم و درباره خط اصلی داستان به نتیجه قطعی رسیده‌ایم و در طول ساخت، شاید برخی فراز و نشیب‌ها دستخوش تغییر شوند و ریتم کار تند یا کند شود، ولی ابتدا و انتهای قصه بسته شده و به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

داستان مجموعه تلویزیونی ترانه مادری با سرپرستی مسعود بهبهانی‌نیا از سوی علی‌اکبر بابالو، زهرا پارسافر و محمدرضا خالقی‌زاده نوشته شده و ماجرای آن روایتگر خواهر و برادری به نام‌های فرخ و فرخنده است که مشکلات بسیاری در روابط‌‌شان وجود دارد. این موضوع، باعث دوری آنها از هم و مهاجرت فرخنده می‌شود تا این‌ که بعد از قبولی پویا پسر فرخنده در یکی از دانشگاه‌های تهران، او ناچار به تهران برمی‌گردد.

در مجموعه تلویزیونی ترانه مادری بازیگرانی چون هما روستا، دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، حمیرا ریاضی، امیر دژاکام و مینا لاکانی ایفای نقش می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد