کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

صندلی مرگ

 در شهر بازی «بوستان شاهد» اتفاق افتاد
پرواز مرگ با صندلی پرنده‌
جام جم آنلاین: به دنبال نقص فنی در صندلی پرنده در شهربازی یکی از بوستان‌های غرب تهران، یک دختر و پسر جوان با سقوط از بلندی جان خود را از دست دادند.

بازپرس حسین اصغرزاده با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: ساعت 24 روز شنبه و به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سقوط یک صندلی پرنده در بوستان شاهد در خیابان سردار جنگل، ماموران کلانتری 140 پس از عزیمت به محل موضوع را به دادسرای جنایی گزارش کردند.

مرگ 2 نفر

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: پس از بررسی و تحقیق مقدماتی مشخص شد، اعضای یک خانواده که از جنوب کشور به تهران آمده‌اند، با حضور در بوستان شاهد، 2 مرحله سوار صندلی پرنده می‌شوند که در مرحله دوم میله پشت صندلی می‌شکند و 2 عضو این خانواده از بلندی سقوط می‌کنند که در پی این حادثه دختر 22 ساله‌ای به نام شکوفه پس از سقوط در دم جان خود را از دست می‌دهد و دیگر مجروح حادثه به نام میلاد 18 ساله نیز براثر شدت جراحات به بیمارستان شریعتی تهران منتقل می‌شود.

بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی اضافه کرد: پس از صدور دستور قضایی، جسد دختر 22 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح دیروز (یکشنبه) نیز پسر خانواده براثر شدت جراحات و خونریزی داخلی جان خود را از دست داد.

آغاز تحقیقات قضایی‌

بازپرس ویژه قتل تهران اضافه کرد: با توجه به نوع حادثه‌ای که روی داده است، دستور بازداشت پیمانکار این بوستان صادر و روز گذشته تحقیق از وی آغاز شد.

مرد پیمانکار در تحقیقات عنوان کرد: دستگاه‌های موجود در شهربازی این بوستان از چند سال پیش نصب شده است.

وی اضافه کرد: قبل از سوار شدن هر 2 متوفی، به آنها هشدار داده بود که به علت وزن زیادشان امکان سقوط وجود دارد، اما آنها به این هشدار توجهی نکرده‌اند که میله شکسته و هر دو نفر به پایین سقوط کرده‌اند.

به دنبال این اظهارات، دستور قضایی لازم صادر و یک گروه کارشناسی مسوول بررسی علت حادثه شد.بازپرس جنایی در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به استانداردهای مربوط در تهیه و نصب وسایل بازی در بوستان‌های شهری، از مواردی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و باید با بررسی و کنترل مرتب، مانع از بروز چنین حوادثی شد.

اصغرزاده افزود: پس از اعلام نظر کارشناسی و پایان تحقیقات، نتیجه مربوط به این حادثه ارائه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد