کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

به نظریه دوستی با مردم اسرائیل اعتراض داریم



محمدرضا میرتاج الدینیہ


اخیراً بار دیگر معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برحرف های بی ربط گذشته خود تاکید کرد. انتظار این بود که ایشان سخن نادرستی را که بر زبان رانده بود، اصلاح و از ملت انقلابی و مسلمان ایران که بیش از همه پرچمدار دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین هستند عذرخواهی کند؛ چرا که در سمت بالایی که در سایه مقاومت این ملت به او رسیده است، قرار دارد.

عجیب است سخن از دوستی مردم و ملت اسرائیل می گوید و عنوان می کند «با افتخار می گویم با ملت اسرائیل دشمنی نداریم.»..... 

ادامه مطلب

در آستانه 30 مرداد سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست های غاصب هستیم که در سال 1348 این جنایت اتفاق افتاد. این مردم اسرائیل که می گویید کجا بودند که مانع به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی شوند.در سال 1327 مردم مظلوم دیریاسین به خاک و خون کشیده شدند و 250 نفر از مظلومان فلسطین به شهادت رسیدند آنها کجا بودند و در کشتار 50 فلسطینی مظلوم در کفرقاسم در سال 1335 این مردم نظاره گر یا شریک نبوده اند؟ آیا این غاصبان فلسطین شاهد کشتار فلسطینی ها در اردوگاه صبرا و شتیلا در سال 1361 نبوده اند یا خود یا فرزندانشان در میان نظامیان صهیونیست و اشغالگر نبودند؟ کشتار نمازگزاران فلسطینی در حرم ابراهیمی در ماه مبارک رمضان در سال 1372 در منظر و مرئای این مردم که ادعای دوستی با آنان می کنید صورت نگرفته است؟ بیش از 70 درصد جمعیت فلسطین نزدیک به 50 سال است که آواره اند و آمار آوارگان فلسطینی به 7 میلیون نفر رسیده است، در اراضی و خانه ها و منازل اینان چه کسانی ساکن شده اند، آیا جز همین مردم غاصب خانه های فلسطینیان؟ محاصره یکساله نوار غزه و قتل و غارت و بمباران روزانه فلسطینیان در نوار غزه و دیگر مناطق اشغالی که به دست صهیونیست ها صورت می گیرد آیا توسط کسانی که از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی آمده اند و آنجا را اشغال و غصب کرده و امروزه به عنوان مردم اسرائیل غاصب شناخته می شوند، مورد حمایت قرار نمی گیرد؟ شما کدام مردم اسرائیل را می گویید؟ سوراخ دعا را گم کرده اید؟ در موردی که در تخصص شما نیست چرا وارد می شوید؟ چرا به حیثیت و اعتبار ملت بزرگ ایران خدشه وارد می کنید؟

هرچند این خدشه بر خودتان وارد می شود. چرا به این زودی سخنان تاریخی و قاطع بنیانگذار جمهوری اسلامی را که جزء محکمات نصوص انقلاب است درباره غاصبان فلسطین که آنان را در حکم سربازان صهیونیست ها اعلام کرده است، فراموش کرده اید؟

چرا فریادهای قاطع و تاریخی رهبر فرزانه انقلاب را نادیده می گیرید که در سخنرانی اخیرشان فرمودند ما از حقوق مردم فلسطین دفاع می کنیم؟ چرا آنان مظلوم و مورد ستم واقع شده اند؟ مردم مسلمان جهان به خصوص در کشورهای خط مقدم مقاومت و در لبنان و فلسطین و سوریه از این سخنان انگشت حیرت به دهان گرفته اند. این مواضع شما در تضاد آشکار با مواضع انقلابی رئیس جمهور محترم قرار دارد. انقلابی ترین و تندترین مواضع را در میان سیاستمداران در جهان اسلام ایشان گرفته اند و به همین جهت از محبوبیت فوق العاده یی در میان کشورهای اسلامی برخوردارند «و شتان ما بینهما من الفرق». حال این پارادوکس آشکار و تضاد روشن بین سخنان شما و مواضع ایشان را چگونه حل کنند؛ مخصوصاً اینکه شما از نزدیکان و از معاونان رئیس جمهور محترم هستید. خوب است بیش از این بر نظر غلط خود اصرار نورزید و سخنان خود را اصلاح کنید که برای حرف غلط هزار دلیل هم بیاورید می شود هزار و یک غلط. یا ایهاالذین آمنوا لاتتخذوا عدوی و عدوکم اولیا تلقون الیهم بالموده و قد کفروا بما جائکم من الحق؛ ای ایمان آورندگان دشمن من و دشمنان خودتان را دوست قرار ندهید که طرح دوستی با آنها بریزید و آنان به آنچه که از حق بر شما آمده است، کفر ورزیده اند.

ہ نطق پیش از دستور روز گذشته نماینده تبریز و عضو فراکسیون اصولگرایان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد