کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

اسید پاش

سر اسیدپاش به دادگاه کیفری رسید
جام جم آنلاین: کیفرخواست پسری که دختر مورد علاقه اش را قربانی اسیدپاشی کرد امروز در دادسرای جنایی تهران صادر شد. فریاد های دختر 26 ساله ای به نام «سارا» غروب 11 اردیبهشت 1387 در کوی «خوشیاران جنوبی» خیابان «نواب» لرزه بر جان مردم انداخت.
به گزارش ایسکانیوز، همسایگان وقتی سراسیمه از خانه های خود بیرون دویدند با پسر موتورسوار رو به رو شدند که به سرعت گریخت.بدین ترتیب بدن نیمه جان «سارا» به بیمارستان «خاتم الانبیا» برده شد اما ساعتی بعد دخترنگون بخت به خاطر شدت سوختگی با اسید؛ جان باخت.

سپس افسر نگهبان کلانتری 112 ابوسعید، جنایت تکان دهنده را به بازپرس «محمدحسین شاملو» کشیک جنایی خبر داد و چهره نگاری و ردیابی میدانی آدمکش در دستور کار افسران دایره 10 اداره آگاهی مرکز قرار گرفت.

23 روز از این ماجرا گذشت و «رضا» 24 ساله که خواستگار «سارا» بود به عنوان متهم اصلی پرونده ، در نوار مرزی و هنگام فرار به ارمنستان دستگیر شد.

همه شواهد از جنایت کینه جویانه «رضا» حکایت داشت و او که هیچ راهی برای گریز از قانون ، پیش روی خود نمی دید در بازجویی ها لب به اعتراف گشود.

پسر عصیانگر ، گفت:«من و سارا چهار سال قبل در خیابان با هم آشنا شدیم و قرار ازدواج گذاشتیم.من خیال می کردم دختر آرزوهایم را یافته ام اما رفتار او به تدریج دگرگون شد.التماس می کردم به عشقم پشت پا نزند اما گوشش بدهکار نبود.»

رضا در ادامه اعتراف هایش ، افزود: سارا ، زندگی مرا چهار سال تمام به بازی گرفت و فقط می خواستم با اسید صورتش را بسوزانم تا دلم خنک شود. باور کنید قصد کشتن نداشتم! آن روز سیاه« سارا» را با دوستم «مسعود» تعقیب کردم و در فرصت مناسب ، اسید پاشیدیم.این چنین بود که عشق خیابانی من و سارا سوخت و حالا دخترها و پسرها می توانند از سرگذشت زندگی تلخ ما عبرت بگیرند و هرگز اسیر احساسات کوچه ، بازاری نشوند.گزارش ایسکانیوز می افزاید،امروز کیفر خواست رضا به اتهام مباشرت در جنایت و «مسعود» به خاطر مشارکت در آدمکشی از سوی «آرش سیفی» دادیار شعبه اظهار نظر دادسرای ناحیه 27 تهران صادر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد