کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

اعزام‌ دومین ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس

اعزام‌ دومین ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس
جام جم آنلاین: در حالی که در یاسالار مایک مولن، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هفته گذشته گفته بود هیچ نشان تازه‌ای از حمایت ایران از طالبان مشاهده نکرده، رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد ایران به حمایت از طالبان در افغانستان ادامه می‌دهد.

به گزارش آسوشیتدپرس گیتس گفت: اعزام دومین ناوهواپیما برامریکا به خلیج فارس می‌تواند به عنوان یک «یادآوری‌کننده» به ایران باشد اما نشانه افزایش نیرو نیست.

گیتس پس از دیدار با رهبران مکزیک به خبرنگاران گفت: تشدید انتقاد امریکا از ایران ، نشانه این نیست که دولت آمریکا مشغول زمینه‌سازی برای حمله به ایران است. با این حال وی با ادعای ایکه ایران از طالبان در افغانستان حمایت می کند ، گفت: در این مرحله  این احساس را ندارم که حمایت ایران از طالبان و دیگر گروه‌های مخالف دولت افغانستان افزایش چشمگیری پیدا کرده باشد اما کمک آنان ادامه دارد.

ژنرال ما یک مولن هفته گذشته گفته بود هیچ نشانه ای از حمایت ایران از طالبان مشاهده نکرده است.
تهران نیز بارها تاکید کرده است که به همان اندازه که با آمریکا مخالف است ، طالبان را دشمن می دارد زیرا معتقد است آنان با رفتارهای خود ، چهره اسلام را مخدوش کرده اند.

گیتس با بی‌اهمیت شمردن وجود دو ناوهواپیمابر آمریکا در خلیج فارس گفت: تعداد کشتی‌های آمریکا در آنجا مدام افزایش و کاهش می‌یابد. وی گفت: انتظار ندارد دو ناوهواپیمابر آمریکا مدتی طولانی در خلیج فارس بمانند.

گیتس گفت: اعزام این ناوها به مفهوم افزایش نیروها نیست. من فکر می‌کنم می‌توان به این کار به عنوان یک یادآور نگاه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد