کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

در کنگره آمریکاطرح 700 میلیارددلاری بوش برای نجات‌اقتصادامریکا

در کنگره آمریکا
طرح 700 میلیارددلاری بوش برای نجات‌اقتصادامریکا رد شد
جام جم آنلاین: کنگره ایالات متحده امریکا در اقدامی غیر منتظره طرح 700 میلیارد دلاری جورج بوش رئیس جمهور را برای نجات بازارهای مالی این کشور رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، به دنبال انتشار این خبر موج گسترده ای از نگرانی ها در میان سرمایه داران امریکا به وجود آمد و بازارهای سهام این کشور سقوط کرد. شاخص سهام وال استریت با بیشترین کاهش از سال 1987 رو به رو شد.

جرارد لیون کارشناس بانک استاندارد چارتر از احتمال بروز رکود عمیق در اقتصاد امریکا خبر داد و گفت این رکود می تواند تاثیری مخرب در سطح جهان داشته باشد.

بر اساس این گزارش قرار است بوش بعد از ظهر امروز در مورد طرح خود صحبت کند تا بتواند کنگره را به بررسی مجدد و تصویب آن وادار نماید.

وی در اولین موضع گیری در مورد عدم تصویب طرح خود گفت:« من از رای کنگره در مورد طرح اقتصادی خود نا امید شدم. استراتژی ما تلاش برای پرداختن به وضعیت اقتصادی موجود است».

مجلس نمایندگان امریکا طرح بوش را با 228 رای مخالف در برابر 205 رای موافق رد کرد.

به دنبال انتشار این خبر شاخص بورس استاندارد پور با 8/8 درصد معادل 108 واحد کاهش مواجه شد. این رقم از 20 سال گذشته تا کنون بی سابقه بوده است. شاخص بورس نسدگ نیز با 199 واحد افت مواجه شد و به زیر 2000 واحد رسید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد