کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

داغ داغ اخراجی های ۲ کلید خورد

با حضور جواد رضویان و شیلا خداداد
اخراجی‌ها 2 کلید خورد
جام جم آنلاین: «اخراجی ها2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی روز پنجشنبه با حضور 40 بازیگر اصلی و حدود 200 بازیگر فرعی در لوکیشنی شهری کلید خورد.
به گزارش فارس،«اخراجی های 2» روز پنجشنبه در لوکیشنی شهری درنمایشگاه هوایی کلید خورد که در این سکانس پر بازیگر حدود 40 بازیگر اصلی و فرعی حضور داشتند «جواد رضویان»، «شیلا خداداد» و «امیریل ارجمند» مقابل دوربین حاضر شدند.

براساس این گزارش، «جواد رضویان» و«شیلا خداداد» که جزو بازیگران جدید «اخراجی های 2» محسوب می شوند به ترتیب در نقش پسرخاله مجید سوزوکی و یک مهماندار هواپیما ایفای نقش خواهند کرد در ادامه داستان ماجرایی میان این دو شکل می گیرد. 
 
در ادامه مطلب بخوانید که بسیار داغ  داغ است و مواظب باشید نسوزید......

بنابه گفته مسعود ده نمکی گروه به مدت ده روز در این لوکیشن مشغول فیلمبرداری خواهند بودکه بازیگرانی نظیرجواد رضویان،شیلا خداداد،امیریل ارجمند،نگار فروزنده،نیوشا ضیغمی،منوچهر آذر،میناجعفرزاده،ابوالفضل همراه،شاهرخ نورمحمدی و لیلا بلوکات،از جمله بازیگرانی هستند که قرار است به همراه 200 هنرور در این لوکیشن جلوی دوربین به ایفای نقش بپردازند. 

گروه «اخراجی های 2» پس از پایان کار در لوکیشن نمایشگاه هوایی وارد فضای جدید خواهند شد که ابتدا به مدت یک ماه صحنه های مربوط به اردوگاه و اسارت فیلمبرداری خواهد شد و پس از آن صحنه‌های مربوط به جنگ به تصویر کشیده خواهد شد تا هرچه سریع‌تر کار فیلم برای ارائه به جشنواره فجر آماده شود.

«اخراجی های 2» دومین قسمت از تریلوژی «اخراجی ها» خواهد بود که ادامه مستقیم «اخراجی های 1» است و به روایت حال و هوای دوستان مجید سوزوکی در اسارت ،سرنوشت دوستان مجید و خانواده‌های آنان پس از شهادت وی می پردازد که برداشتی آزاد از یکی از حوادث ناگفته دوران جنگ خواهد بود.

بنابه گفته ده نمکی قرار است به موضوع اسارت و حواشی آن در «اخراجی‌ها‌2» پرداخته شود که البته داستان در طی یک هفته اتفاق خواهد افتاد که بازهم به گفته ده‌نمکی با دیدی تخصصی به موضوع اسارت نگاه نخواهد شد و تنها شاهد روایت یک موضوع به صورت آزاد در «اخراجی‌ها2» خواهیم بود. 

برای فیلمبرداری«اخراجی‌ها2» حدود 2 ماه زمان پیش بینی شده است و سعی گروه بر این است که تا پایان آذر ماه و مهلت تعیین شده برای ارائه نسخه فیلم‌ها به جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر، تدوین فیلم به صورت همزمان با فیلمبرداری انجام شود تا مشکلی از این بابت رخ ندهد.

مسعود ده‌نمکی همچنین از نوشته شدن سیناپس‌های «اخراجی‌ها3» خبر داد و تاکید کرد با توجه به اینکه بتواند هارمونی لازم را کسب کند ترجیح می دهد قسمت سوم از تریلوژی «اخراجی‌ها» را تا پایان سال جاری کلید بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد