کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

چند خبر از ترین های گینس

بلعیدن 59 هات‌داگ در 10 دقیقه
جام جم آنلاین: جویی چیستنات آمریکایی 24 ساله روز جمعه 4 ژوییه در نیویورک با بلعیدن 59 ساندویچ هات داگ در مدت 10 دقیقه مقام خود به عنوان « بزرگترین بلعنده هات داگ » را حفظ کرد!
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، جویی چیستنات در مسابقه بلعیدن هات داگ رقابت بسیار دشواری را با تاکه رو کوبایاشی  رقیب سرسخت ژاپنی اش داشت.

جویی که 102 کیلو گرم وزن دارد در پایان رقابت گفت: خیلی مهیج بود البته من خودرا برای بلعیدن 70 ساندویچ هات داگ در مدت 10 دقیقه آماده کرده بودم!

جویی سال گذشته در مدت 12 دقیقه 66 ساندویچ هات داگ را خورده بود و عنوان « بزرگترین بلعنده هات داگ » که متعلق به کوبایاشی  ملقب به « تسونامی » بود را به خود اختصاص داده بود.

این مسابقه از سال 1916 میلادی تاکنون هر سال در روز 4 ژوییه در کانی آیلند در جنوب محله بروکلین نیویورک برگزار می شود.

تا سال گذشته شرکت کنندگان باید در مدت 12 دقیقه در خوردن هرچه بیشتر ساندویچ هات داگ رقابت می کردند ، اما از امسال این مدت به 10 دقیقه کاهش یافته است.  
 
در ادامه مطلب با چاقترین مرد دنیا و بزرگترین بادکنک باد کن با دماغ و بزرگترین خاموش کننده شمع آشنا شوید.......
رکورد جهانی خاموش کردن شمع
جام جم آنلاین: یک جوان هندی با خاموش کردن 151 شمع در یک نفس نام خود را در کتاب جهانی رکوردهای گینس ثبت کرد.رکورد جهانی سابق این رشته برای خاموش کردن 117 شمع در یک نفس در سال 2001 میلادی به نام یک شهروند فرانسه ثبت شده بود.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، "سانکارا نارایانان" ساکن منطقه "ویلی پاتنام" در ایالت تامیل نادو در جنوب هند اعلام کرد: خاموش کردن حتی بیست شمع در یک نفس نیز بسیار مشکل است اما شش ماه در این زمینه تمرین کردم و توانستم 151 شمع را در یک نفس خاموش کنم.

این جوان 21 ساله هندی که به تازگی سند رکورد جهانی کتاب رکوردهای گینس را در رشته خاموش کردن شمع دریافت کرده است در ژانویه سال 2008 میلادی در مراسمی 151 شمع را در یک نفس خاموش کرده بود.  

 
رکورد جهانی باد کردن بادکنک با بینی
جام جم آنلاین: یک نوجوان انگلیسی رکورد جهانی باد کردن بادکنک با بینی را شکست!
به گزارش زیگو نت، آندرو دال، نوجوان 13 ساله توانست 213 بادکنک را با بینی اش باد کرده و رکورد جهانی این رشته را بشکند!

او برای باد کردن هر بادکنک هربار از یکی از سوراخ های بینی اش استفاده کرد و ظرف مدت یک ساعت 213 بادکنک را باد کرد!

داگ ، پدر آندرو وظیفه داشت پیرامون بادکنک ها که باید هر یک 20 سانی متر بود را اندازه گرفته و مادرش وندی مامور محاسبه تعداد بادکنک های باد شده بود!

 
چاقترین مرد جهان لاغر شد
جام جم آنلاین: مانوئل اوریبه مکزیکی که در کتاب رکوردهای گینس 2007 به عنوان چاقترین مرد جهان نامش ثبت شده بود اعلام کرد، به لطف یک رژیم ویژه که از سال 2006 آغاز کرده 230 کیلوگرم لاغر شده است!
به گزارش خبرگزاری فرانسه ، مانوئل اوریبه 41 ساله پیش از لاغر شدن 570 کیلوگرم وزن داشت! او که قادر به تکان خوردن و پایین آمدن ازتخت خوابش نبود با گرفتن یک رژیم سخت غذایی و انجام حرکات فیزیکی در بسترش توانست وزن خود را به 340 کیلوگرم کاهش دهد!

مانوئل با یک متر و 94 سانتیمتر قد از سال 1992 از نوعی بیماری چاقی مزمن رنج می برد و قادر به حرکت نیست.او از آن زمان تمام وقتش را در تخت خواب در منزل مسکونی اش در شهر مونتری واقع در شمال مکزیک می گذراند.

او باید ظرف 4 سال وزن خودرا به 120 کیلو برساند تا قادر به زندگی عادی باشد. در هر حال داشتن یک زندگی عادی بهتر از ثبت نام انسان به عنوان چاقترین مرد جهان در کتاب رکوردهای گینس است! 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد