کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

دربی 65 با نتیجه تساوی پایان یافت

هفته نهم لیگ برتر
دربی 65 با نتیجه تساوی پایان یافت
جام جم آنلاین: شصت و پنجمین دربی تیم های استقلال و پرسپولیس با بیست و نهمین تساوی دو تیم به پایان رسید. به گزارش خبرنگار مهر، پس از تساوی نیمه اول دو تیم ، استقلال نیمه دوم را با یک تغییر در خط میانی آغاز کرد و مهدی امیرآبادی جایگزین هاشم بیگ زاده شد. در مقابل، پرسپولیس بدون تغییر نیمه دوم را آغاز کرد .

در حالی که هنوز ثانیه هایی از نیمه دوم سپری نشده بود آرش برهانی روی غافلگیری خط دفاعی پرسپولیس گل برتری آبی پوشان را رقم زد

دقیقه 45 پاس در عمق جباری ، آرش برهانی را در موقعیت تک به تک با مهدی واعظی قرار داد تا مهاجم استقلال با ضربه دقیق قفل دروازه پرسپولیس را باز کند.

در ادامه بازی پرسپولیس نبض بازی را در اختیار گرفت و استقلال را در زمین خودش تحت فشار قرار داد.

دقیقه 59 ضربه کاشته نیکبخت واحدی از پشت محوطه جریمه استقلال به تیر افقی دروازه طالب لو برخورد کرد تا برای دومین بار تیر دروازه مانع از گلزنی سرخپوشان شود.باقری در نیمه نخست توپ را به دروازه استقلال کوبیده بود.

استقلال که در این دقایق به نتیجه لازم دست یافته بود با به میدان فرستادن بیژن کوشکی و یدالله اکبری شکل تدافعی به خود گرفت تا دقایق پایانی را به حفظ نتیجه بپردازد و  در ضد حملات  چشم به حرکات سرعتی آرش برهانی بدوزد.

در دقیقه 77 برهانی روی یک ضد حمله می توانست برای دومین بار دروازه پرسپولیس را باز کند اما در حالی که پس از پشت سر گذاشتن باقری در موقعیت تک به تک با واعظی قرار گرفته بود توپ را به بالای دروازه فرستاد.

پرسپولیس در دقایق پایانی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت و استقلال یکپارچه از تک گل برتری خود دفاع می کرد تا اینکه در دقیقه 87 علی کریمی با ضربه سر گل تساوی پرسپولیس را رقم زد.

ارسال یک توپ بلند از جناح چپ با تاثیر کریم باقری در میان مدافعین استقلال روی نقطه پنالتی با ضربه سر علی کریمی  به گل تساوی پرسپولیس تبدیل شد تا شصت و پنجمین دربی پایتخت با بیست و نهمین تساوی دو تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار ایوان پتروویچ و مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم این دیدار دوکارمو، پتروویچ و منصوری به ترتیب به جای مهدی شیری ، آتسو و نیکبخت واحدی برای پرسپولیس به میدان آمدند و در مقابل مهدی امیر آبادی ، بیژن کوشکی و یدالله اکبری به ترتیب به جای هاشم بیگ زاده، سیاوش اکبر پور و مجتبی جباری برای استقلال به میدان رفتند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد