کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

کشــــــــــــــــــکول

همه چی اینجا پیدا میشه

فرقه‌های شیطان پرستی جوانان را می‌بلعند

زنگ خطر؛ خانواده‌ها به هوش باشند
فرقه‌های شیطان پرستی جوانان را می‌بلعند
جام جم آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از 50 فرقه و گروه تخدیری (شیطان پرستی)به ایران وارد شده که نیمی از آنها فعال بوده و اقدام به ترجمه،چاپ و توزیع قریب به 200 عنوان کتاب در این زمینه کرده‌اند.

سرتیپ پاسدار "حسین ذوالفقاری"امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جهان بیش از چهار هزار فرقه تخدیری و خرافه پرستی به وجود آمده است که غرب و بویژه آمریکا منشاء و بستر اکثر آنها است.

سرتیپ پاسدار "حسین ذوالفقاری"امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جهان بیش از چهار هزار فرقه تخدیری و خرافه پرستی به وجود آمده است که غرب و بویژه آمریکا منشاء و بستر اکثر آنها است.

وی تاکید کرد: مأموریت اخیر این افکار وارداتی اسلام ستیزی، مسلمان گریزی و تخدیر اصول پاک ناب محمدی و نفی واژه های ایثار و شهادت است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: یکی از فرقه های انحرافی تحت عنوان "TSM "توسط فردی بنام «الف» که خارج از کشور زندگی می کند هدایت می شود.

وی در توضیح نحوه فعالیت این فرقه گفت: این فرد با لابی صهیونیست ها مرتبط است. محبوبیت زیادی بین جوانان دارد و صدها جوان در کلاس های او شرکت کرده و در مقابل او اشک ریخته و به گناهان خود اعتراف می کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: فرد دیگری بنام « الف- ر » که زادگاهش یکی از شهرستانهای کشور و دارای تعدادی مرید است، مریدان وی برای مراد خود حاضرند هر کاری بکنند.

وی افزود: دختران زیادی به خاطر او ازدواج نمی کنند و ادعا می کنند او همسر عرفانی آنهاست و او نیز ادعا می کند مرده را زنده می کند و عمدتا در تاریکی زندگی می کند.

ذوالفقاری گفت: فرد دیگری بنام «ع -ی » ادعا می کند عرش به واسطه حضور او برپاست، زلزله ها را پیشگویی می کند، انرژی درمانی می کند، و روزانه تعداد زیادی بیمار به وی مراجعه می کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: پلیس در راستای وظایف قانونی بر این جریانات اشراف اطلاعاتی دارد و برخی نیز که مرتکب جرم شده بودند شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

ذوالفقاری در ادامه به جعل سه هزار نوع از این فرقه ها طی 30 سال اخیر اشاره کرد و گفت: اصول مشترک این گروه ها انحراف از ادیان حنیف و التقاط در اعتقادات و وعده‌های کاذب و سوء استفاده از گرایش جوانان به مبدأ هستی و سوء استفاده جنسی است.

وی اضافه کرد: اخیرا گروه هایی تحت عنوان شیطان پرستان که دارای انحرافات فکری و جنسی بوده با هدایت سایت های بیگانگان در کشور در حال شکل گیری هستند شناسایی شده‌اند.

جانشین فرمانده ناجا تافزود: این گروه ها ضمن برگزاری مراسم خاصی، تبلیغ پوشیدن لباس خاص بعنوان لباس مقدس منقوش به نمادهای شیطان پرستی، از گردنبند (صلیب شکسته یا صلیب برعکس) انگشتر با نقوش استخوانی و جمجمه انسان استفاده نموده و در برگزاری این مراسم ضمن شرب خمر اقدام به رقص و پایکوبی می‌کنند.

ذوالفقاری گفت: آنان بر این باورند که باید برخلاف ادیان بویژه اسلام عمل کرد و با انجام اعمال دلخواه و کارهای خلاف، دنیا را به هرج و مرج و آشوب کشاند.

وی با اشاره به اینکه افراد عضو این گروه در برخی رشته های ورزشی مهارت خاصی دارند و به منظور جذب نوجوانان و جوانان هنگام ورزش از موزیک های خاص شیطان پرستی استفاده می کنند، افزود: این گروه ها دارای کتاب هایی به زبان لاتین بوده و با تجمع در پارکها و تفرجگاه‌ها در خصوص رخدادهای جدید در سطح کشور در رابطه با شیطان بحث و گفتگو می کنند.

جانشین فرمانده ناجا از کارشناسان و صاحب نظران خواست تا در جهت شناخت و آگاه سازی افراد جامعه نسبت به فرقه های انحرافی با همکاری رسانه ها تلاش مضاعف داشته باشند و خانواده ها نیز با حساسیت بیشتر ضمن آگاهی به این گونه مسائل در جهت مراقبت و راهنمایی فرزندان خود اهتمام ورزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد